نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:,

در اوج بی قراری پرواز با تو زیباست / در انتهای هر راه آغاز با تو زیباست . باغبان از گلها مواظبت میکند چون میداند عمر گل کوتاه است اما به درخت خدمت میکند چون میداند روزی درخت پناهگاه او خواهد شد . غزال خوش غزل تویی / شیرین تر از عسل تویی / بین تموم آدما / نگین بی بدل تویی . دفتر نقاشی من تو شهر غمها گم شده / چه جوری بگم با معرفت دلم برایت تنگ شده . اس ام اس غمگین اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف . بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد / مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد / تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند / سایه در سایه ی آن ثانیه ها خواهم مرد بی من اگر آرامی ، من نمی خواهم که کنارم باشی ! با شکست قلبم تو اگر پیروزی ، آرزوی دل من نیز کامیابی توست ! من تنها به تو می اندیشم که مبادا خاری به دلت ریش آرد . عشق یعنی دستهایم مال تو / چشم های خسته ام دنبال تو / عشق یعنی ما گرفتار همیم / دوستدار هم وفادار همیم . امشب از آسمان دیده ی تو / روی شعرم ستاره می بارد / در سکوت سپید کاغذها / پنجه هایم جرقه می کارد .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,

بی من اگر آرامی ، من نمی خواهم که کنارم باشی ! با شکست قلبم تو اگر پیروزی ، آرزوی دل من نیز کامیابی توست ! من تنها به تو می اندیشم که مبادا خاری به دلت ریش آرد .

عشق یعنی دستهایم مال تو / چشم های خسته ام دنبال تو / عشق یعنی ما گرفتار همیم / دوستدار هم وفادار همیم .

امشب از آسمان دیده ی تو / روی شعرم ستاره می بارد / در سکوت سپید کاغذها / پنجه هایم جرقه می کارد .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:,

تو را انگار یک جا دیده بودم / میان خواب و رویا دیده بودم / نگاهت همچو شبنم آشنا بود / گمانم بین گلها دیده بودم . در عمق نگاه شور انگیزت لطافتی پیداست که گلبرگ در حسرت آن است . اس ام اس دلتنگی تو نظیر من بجویی و بدیل من بیابی / عوض تو من نیابم که به هیچ کس نمانی . باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روی هر سنگ نوشت ، تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست ! عشق یعنی التماس و انتظار / عشق یعنی بوسه ای بر دست یار / عشق یعنی پا و دل دنبال تو آن بوسه که از روی تو در خواب گرفتم / گل بود که از شاخه ی مهتاب گرفتم / هرگز نتوانی ز من دور بمانی / چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم . اگر ای عشق پایان تو دور است / دلم غرق تمنای عبور است / برای قد کشیدن در هوایت / دلم مثل صنوبرها صبور است . دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,

آن بوسه که از روی تو در خواب گرفتم / گل بود که از شاخه ی مهتاب گرفتم / هرگز نتوانی ز من دور بمانی / چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم .

اگر ای عشق پایان تو دور است / دلم غرق تمنای عبور است / برای قد کشیدن در هوایت / دلم مثل صنوبرها صبور است .

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:,

یا رفیق نیست که بهش کلک بزنی ، عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی . تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ، آن را عشق می نامند . هر از گاهی توقف ، فرصت خوبی است برای دیدن مسیر طی شده و نگریستن به راه پیش رو ، گاهی برای رسیدن باید ایستاد . شعر عاشقانه سوزی که برف داره ، بارون نداره / معرفتی که تو داری ، هیچ کس نداره ! مگذار گذشت در دلت گم بشود / مجذوب تلسم سیب و گندم بشود / مگذار زندگی به این شیرینی قربانی یک سوء تفاهم بشود / مجنون اگر از آتش لیلی سرخ است / یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است / شرح دل ما حیف است که پنهان باشد / این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است . بی تو بودن کار من نیست ، تا دلت نرفته بر گرد . من که جاشو پر نکردم ، شاید اصلا نمی دونه / آی به گوشش برسونید ، یکی این جا نگرونه .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,

در جوانی دفع غم از چهره ی غمناک کن / در جهان گریاندن آسان است ، اشکی پاک کن .

یک ذره احساس محبت و عشق در وجودش نیست ، او که باید بخواند نمی فهمد عشق چیست ، شکستن یه قلب چه دردیست دردناک ، آری او که باید بخواند دیگر لایق این دفتر و نوشته های دلتنگیم نیست .

زن مانند کراوات هست ، هم زیبایی به مرد می بخشد ، هم گلویش را می فشارد !

هیچ زمان دل به کسی نبند ، چون این دنیا این قدر کوچیک است که دو تا دل کنار هم جا نمیشه ، ولی اگر دل بستی هیچ وقت ازش جدا نشو ، چون این دنیا این قدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,

روی مرا با پارچه ی سیاهی بپوشانید ، تا همه بدانند که روزهای من در سیاهی گذشته است ، و روی قبر من یک تکه یخ بگذارید ، تا وقتی آب می شود ، احساس کنم که معبودم دارد برایم اشک می ریزد . می خواستم دسته گلی برایت بفرستم ، اما گفتم تا به دستت برسه پژمرده میشه ، بنابراین حرف س رو از گل سوسن ، حرف ل رو از گل لاله و هر چه از غریزه سر می زند بی ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد ، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می گیرد . گلم ، تمام هستی ام فدای مهربانیت / امیدوارم که همیشه شاد باشد زندگانیت . متن های زیبا گاهی آدم میشکنه ، زخمهایی هست که تقصیر هیچکس نیست ولی جاشون میمونه تا ابد . تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم . دنیا به من نیاموخت در غیابت صبور باشم اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم . شما یادتون نمیاد یکی از کاربردیترین ، قدیمیترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود ۱۰۰% جواب میداد

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:,

گاهی آدم میشکنه ، زخمهایی هست که تقصیر هیچکس نیست ولی جاشون میمونه تا ابد .

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم .

دنیا به من نیاموخت در غیابت صبور باشم اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم .

شما یادتون نمیاد یکی از کاربردیترین ، قدیمیترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود
۱۰۰% جواب میداد

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,

زندگی کوتاه است ، قوانین را زیر پا بگذار ، به سرعت ببخش ، با صداقت عاشق شو و با حرارت ببوس ، همیشه بخند ، هیچ وقت لبخند را از لبهایت دریغ نکن ، کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود ، واسه من توی قلبت هنوز به ذره جا بود . کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود ، واسه من توی قلبت هنوز به ذره جا بود .وقتی کسی بهت میگه از ته دل دوست دارم مواظب باش ، چون هنوز بالای دلش جایی برای دیگران وجود داره یه من به تو یه فاصله ، نه نشد ! بی من یه تو یه فاصله ، نه نشد ! بی تو یه من یه فاصله ، بازم نشد ! یه من یه تو بی فاصله ، حالا شد ! هیچوقت قول یک پسر بچه را جدی نگیر اما همیشه از تهدیدات یک دختر بچه بترس . (الکساندر دوما)عاشقانه زدی تیر به قلبم رد نکردی ، جدایی را تو کردی من نکردم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,

یک سلام از بی کسی تقدیم تو ، از دورن کوچه ی دلواپسی تقدیم تو ، هستی من گرچه ناقابل ولی تقدیم تو ، یک سبد گل های ناز اطلسی تقدیم تو .
هر لحظه ی دوریت برام یک دنیا دلتنگی است و چقدر صبور است دل من ، چرا که به اندازه ی تمام لحظه های عاشق بودنم از تو دورم .
ای کاش عشق نبود ، اگر هم بود یکی پیدا می شد که باورش کنه ، نه اینکه به عشق شک کنه .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

سکوت چه زیباست وقتی تمام حرف ها از توصیف تو عاجزند . در این شب پر از سکوت ، واژه ها یاری ام نمی کنند ، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار بر لحظاتم سایه نمی افکند ، کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق می شدم ، تو زیباترین ترانه ام هستی . جزیره ی دلم را برای آمدنت چراغانی کردم ، اما تو بهانه کردی که از دریا می ترسم . برای باهم بودن ، بهانه می خواهم ، ببین دستهایم دراز است چرا بهانه دستم نمی دهی ؟ !جوک خنده دار ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم ، او به ظاهر گشت عاشق ، ما به معنا سوختیم در زندگی اختیار بادها دست ما نیست ، ولی اختیار بادبانها دست ماست . برو بشین رو پشت بوم ، روتو بکن به آسمون ، در جهت وزش باد ، یه بوس فرستادم برات .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .
خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد .
به پرستو نباید دل بست زیرا که او نازک دل است ، و می گریزد از ما ، مانند باد از سرما ، و فراموش می کند تمام روزهای باهم بودن را .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

دل از من برد و روی از من نهان کرد ، خدایا باکه این بازی توان کرد ، شب تنهایم در قصد جان بود ، خیالش لطف های بیکران بود . (حافظ) تن آجر ، زیربنای وجودت ! تمام شهر محل را سپرده ام که بگویند به هر کجا که تو هستی خدا به پشت و پناهت . کاش در آسمان سکوتت لکه ابری بودم تا برای همه دلتنگیهایت میباریدم . پا برهنه می خوامت تا بدونی هیچ ریگی به کفشم نیست !جملات زیبا دوستی که شما را درک کند ، شما را می سازد . (رومن رولان) ای که یک دم فارغ از یاد رقیبان نیستی ، هیچ عیبی نیست مرا نیز گاهی یاد کن .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

عشق تو تعطیلی نداره ؟ به فکر خودت نیستی فکری به حال خستگی ما بکن ، ما هر روز تا دیر وقت خرابتیم !
تقدیم به تو که زبان می گشایی ، رگ های فروبسته ی هزار پرسش بی امانم را پاسخ می گویی و هجوم بی امان نفس هایت ، دفتر پر برگ ندانسته های اندیشه ام را صفحه به صفحه بر باد می دهد ، ای آشنا ! با من سخن بگو .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود ، اما عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاه عمیق و عمیق تر میشود . برای من که دلم چون غروب پاییز است ، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است . اگر تو این دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراس ام اس خنده داراج میبره ، مهم این نیست که اون مال تو باشه ، مهم اینه که باشه ، نفس بکشه ، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره . چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم ، اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی ، قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی ، زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . قلم در انتهای خواهش پرسه می زند و من در ابتدای سازش منتظرم ، ما هر دو به یک چیز می اندیشیم ، چراغ های رابطه خاموشند ، یکی باید سلامش را برافروزد تا دیگری دروداش را بیفروزد ، به امید آنکه روشن شوند چراغهای رابطه .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

زندگی را دور بزن و آنگاه که بر تارک بلندترین قله ها رسیدی ، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند .
در خلوت تنهایی ام ، حضور مبهمت و تصویر گنگ نگاهت مرهمی است بر دردهای کهنه دلم ، بی تو ، شبهایم ، بدون شبگرد عشق ، مرگ بارترین شبهاست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

اکثر ما نه به خاطر یافتن فردی کامل ، بلکه به خاطر کامل دیدن یک فرد نا کامل عاشق می شویم که از پیله ی تنهایی خود رها شویم . عادتم داده خیال تو که تنها نشوم ، یاد من هم نکنی باز به یادت باشم . امروز قلبم درد گرفته بود ، فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده .اس ام اس عاشقانه از این به بعد تو زندگیم همه چی پر ، روزهای بی تو پر ، دلتنگیم پر ، شکستن دل پر ، جز تو همه پر ، نازنینم فقط تو نپر . تنها برنامه ای که دیدنش آرزوی ماست ، پخش زنده ی نگاه شماست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

به تو دست می سایم و جهان را در میابم ، به تو می اندیشم و زمان را لمس می کنم ، معلق و بی انتها عریان . (احمد شاملو)

به مهر مرا بی گاه در خواب دیدی و با تو بیدارم شدم . (احمد شاملو)

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

چه شیرین است بر سر گور تو ای عشق نیاز آلود پای کوبیدن ، از تو بگسستن و با غیر تو پیوستن ، در به روی غم دل بستن . نمی دانم چرا با اینکه می دانم از من نخواهی بود ، باز هم از تار و پود جانم برایت خانه می سازم . عشق را گدایی نکن زیرا چیز با ارزش به گدا داده نمی شود .اس ام اس ای دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه وداع من و توست ، آن شوم ترین لحظه پایان من است .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

بعد از تو تمام خستگیم را در قدم های سنگین به جاده های خالی شب بردم .

من خط به خط باهات اومدم ولی تو یه خط در میون ، خلاصه تو خیلی زود دفتر منو تموم کردی ولی من هنو برای برگای خالی دفترت نقشه دارم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

من به پایان می نگرم ، به آن پایان خالی بی پایانی که دست هایش را از شقیقه بر میدارد و با انگشت سبابه آرام می گوید : هیس ! وقت خواب است .

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ، در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . (دکتر علی شریعتی)

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

می بینی ای لحظه های خالی از احساس تهی ، می بینی که چه صدای خرد شدن دست های خزان شده اش در دست هایعشق تنها روزیست که می خواهد در هفته ی قلب ها تا ابد جمعه و متروک بماند . تنهایی کسل آور است و تو را نیز بی رمق می کند ، آه ، پس او چه گوید ؟

 

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

و بعد از تو دلم از عطش عشق طغیان کرد ، گاه از دو روزنه ی رخسارم ، گاه در نگاهی پوچ در تاریکی شب هایم ، گاه در باز دمی اندوهناک که با زحمت از قفس آزاد شده و پایانش خدا را شکر می گویند و گاه در وجودم که به هیچ پایانی نمی رسید مگر ، تنهایی ، تنهایی ، تنهایی .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

تو آسمون قلب من ، رنگی بجز سیاهی نیست ، چون توی شهر قلب تو ، یه جای بی ریایی نیست ، هی میروم به کوه و دشت ، هی می کنیم فغان فغان ، از دست بی وفائیات ، خستگیمو رهایی نیست ، ستاره های آسمون ، دونه به دونه می دونن ، تو ابرای چشمای من ، اندوه بی دریایی نیست ، دزدیدی هی نگاهمو ، اومدی تو کنج دلم ، حالا از خنجرای تو ، واسه دلم دوایی نیست ، آره ، برو به سوی غیر ، با حرفای دروغیه خیر ، من می دونم از خنجرت ، واسه اونم شفایی نیست ، شاید یه روزی برسه ، دلت بشه به رنگ آه ، بدون ازین دریغ تو ، شب های بی فردایی نیست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

فقط کسی دلتنگی رو درک می کنه که طعم وابستگی رو چشیده باشه .

به بزرگترین عشق ، در کوتاه ترین جمله ممکن ، به روی لطیف ترین گل سرخ ، برای تو بهترین کس دنیام ، می نویسم که دوستت دارم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی را بی رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ و من را دلتنگ تو آفرید .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

هنگام به گریه انداختن زن مواظب باشید !
خدا اشکهای او را می شمارد

مردم سرشون رو گرفتند بالا تا ماه رو ببینند ، نمی دونند که ماه سرشو گرفته پایین داره مسیج منو می خونه .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

باز دلم یاد شما می کند ، یاد همان لطف و صفا می کند ، این دل بی کینه همیشه تو را بر سر سجاده دعا می کند ، گرچه درون دل من جای توست باز دلم یاد شما می کند .

من مثل عاشقی با گل سرخ در دست نیامده ام تا در دل مردم رخنه کنم ! شعر من ، صدای یک محکوم به مرگ است ، مرگ تدریجی ، با شنیدنش ناله خواهی کرد ، و نفرین از زندگیم چنان با تو خواهم گفت : که از من دوری کنی ! هرگز نه شهرتی خواستم و نه ستایشی .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

هنوز عاشقم با اینکه عشق برام یه کابوسه ، هنوز عاشقم با وجود اینکه عشق برام یه شکنجه است ، عاشق موندم چون با خودم قسم خورده بودم که عاشق بمونم ، با اینکه عشق یه بازیه من این بازی رو دوست دارم ، چون هم بازیه من تا آخرش می مونه و منو دوست داره ، با اینکه عشق زود گذره ولی من گذر این لحظه ها رو دوست دارم چون می دونم زندگی و عمر زودتر از عشق به پایان می رسه ، صادق باش ای عشق جاودان ، لایق باش ، لایق این دل پر از درد و من باش ، می دونم که تو لایقی .

برچسب‌ها: