نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:,

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام / گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام .

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت ، شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد .

دلتنگی های من به تو رفته اند ، آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,

آرزویم برایت این است : در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن ، آرام قدم برداری برای زندگی کردن .

به یادتم به وسعت قلب کوچکم ، شاید کم باشد اما قلب هرکس تمام زندگی اوست .

مرا ابر ، تو را دریا کشیدند / مرا پایین تو را بالا کشیدند / برای خواهش چشمان من بود / که اینگونه تو را زیبا کشیدند .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,

پس از تو ، خط قرمز می گذارم / پس از هر بی تو ، هرگز می گذارم / مبادا واژه ها دستت بگیرند / (تو) را در یک پرانتز می گذارم . تویی آنکه بهانه ی فردایی / تویی آنکه سراسر عشق و شیدایی / منم آنکه برای تو میمیرم / نفس هم به خیال تو میگیرم . به ستاره ها نگاه کن ، به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبند ، چون چشمک هاشون از روی عادته .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

زندگی قانون باورها و لیاقت هاست ، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی . غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم / تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم / رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد / من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم . تو در من آن تب گرمی که آبم می کند کم کم / نگاهت نیز چون مستی خرابم می کند کم کم / منم آن کهنه دیواری به جا از قلعه های سنگ / که باد و آفتاب آخر خرابم می کند کم کم . خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند ! تو و بهار برایم دو فصل مشترکید ، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است . صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی ، ای شکوه بی پایان ، ای طنین دل انگیز ، من می شنوم ، به آسمان بگو که من می شکنم هرآنچه که تو را شکسته و می شنوم هرآنچه در سکوت تو نهفته !

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393برچسب:,

خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند !

تو و بهار برایم دو فصل مشترکید ، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است .

صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی ، ای شکوه بی پایان ، ای طنین دل انگیز ، من می شنوم ، به آسمان بگو که من می شکنم هرآنچه که تو را شکسته و می شنوم هرآنچه در سکوت تو نهفته !

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,

نامه هایم را برای پاره کردن نوشتم ، می توانی بسوزانیشان ، حرف هایم را بی دلیل گفته ام ، می توانی فراموششان کنی ولی عشقم را از صمیم قلب بخشیده ام ، نمی توانی دوستم نداشته باشی ! یه زمانی آدمها دوست داشتند اولین عشق کسی باشند اما الان باید دعا کنند که آخریش باشند ! در دفتر دل یاد تو سرمشق من است / یادم نرود یاد تو تکلیف من است .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

در گریز ناگزیر لحظه ها ، طاقتم از دوریت فرسوده شد / قلب من در این کبود تلخ و سرد از فراقت بارها پژمرده شد . گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته ، چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه ! در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است . ببخشید بد موقع مزاحم شدم ! میخواستم قربونت برم ، از کدوم طرف برم ؟ روزگارم گله مندی شده است / من بگیرم تو بخندی شده است / از دلم یاد نکردی شاید / عشق هم سهمیه بندی شده است . با این که لب از کلام بستید شما / ساکت سر جایتان نشستید شما / امواج نگاهتان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:,

ببخشید بد موقع مزاحم شدم ! میخواستم قربونت برم ، از کدوم طرف برم ؟

روزگارم گله مندی شده است / من بگیرم تو بخندی شده است / از دلم یاد نکردی شاید / عشق هم سهمیه بندی شده است .

با این که لب از کلام بستید شما / ساکت سر جایتان نشستید شما / امواج نگاهتان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما .

برچسب‌ها: